Rubriky

Kampaň pro ženy s handicapem

V nové kampani PODRŽME SE NAVZÁJEM, kterou spustila Triola symbolicky v neděli 3. dubna v Mezinárodní den spodního prádla, jde česká značka opět citlivě a láskyplně vstříc všem ženám, s dokonalým i méně dokonalým tělem.

Tentokrát se zaměřuje na hrdinky všedního dne a ukazuje příběhy pěti úžasných žen, z nichž každá řeší svůj velký problém. Vedle tohoto svého niterního trápení, často tajeného před světem i blízkými, musejí tyto ženy samozřejmě řešit svůj běžný osobní, rodinný i pracovní život. Například pro všech pět je nákup spodního prádla noční můrou a dalším stresem, který nenávidí.

Totiž:

Inku trápí silný atopický ekzém!

Terka žije už 19 let bez jedné nohy!

Hanka má velkou asymetrii prsou!

Kačka zhubla 85 kg!

Lucka řeší strie a kila po porodu!

Jak jim pomohla TRIOLA? „Jejich nedostatky jsme povznesli na přednosti. I s různými handicapy se mohou ženy ve správném spodním prádle cítit spokojeně, šťastně a sexy zároveň. Ve veřejném prostoru, na přehlídkách a v médiích vidíme jen ideální modelky, ale kdo se systematicky věnuje ostatním ženám?“ líčí profesionální stylistka prádla Žaneta Ilutanová, která v rámci různých projektů už pomohla tisícovkám žen s výběrem správného prádla i se sebevědomím.

Pět statečných

Je to pět krásných a pro ostatní ženy inspirativních životních příběhů – Lucka, Hanka, Inka, Kačka a Terka souhlasily se zapojením do kampaně a se zveřejněním některých kapitol svého života či osudu.

Lucka řeší kila po porodu a strie na břiše

Triolu zná od maminky, sama ji nikdy nenakupovala. Objevila ji až na castingu, který česká značka minulý rok vyhlásili. Dříve spodní prádlo vybírala namátkově a neřešila velikosti. Mezi její oblíbené podprsenky patřily ty sportovní. S těhotenstvím ale začala řešit kojící prádlo a v tu chvíli zjistila, jaký je problém sehnat kvalitní kojící podprsenku. „Vyhovuje mi, že v Triole najdu podprsenky pro velká prsa i pro křivky s nějakým tím kilem navíc. Ráda bych si nyní konečně pořídila novou a kvalitní kojící podprsenku. Určitě ji u vás seženu,“ usmívá se Lucka.

 

Hanka má velkou asymetrii prsou

Pro Hanku byl nákup spodního prádla pokaždé stresující zážitek. Ráda nosí kalhotky s vyšším pasem a sportovní podprsenky. V běžných obchodech měli ale jen malý výběr a téměř žádné prádlo ji nesedělo. Proto byla velmi mile překvapena, když si v Triole vybrala hned několik modelů, které ji skvěle padly. Teď už ví, kam jít na nákupy. „V novém prádle se cítím božsky. Navíc ráda podporuji české značky, takže mi nákupy v Triole dělají radost dvojnásob,“ říká spokojeně Hanka.

Inku trápí atopický ekzém

Triolu zná především v souvislosti s nanorouškami, které vyrábí její dceřiná firma Nano Medical. Prodejny se spodním prádlem zná také, ale nikdy tam nenakupovala. Navštívila ji poprvé až při kampani Podržme se navzájem. S výběrem jí poradila specialistka a Inka byla s novým prádlem moc spokojená. Vybrala si balkonovou podprsenku, která je ideální pro menší poprsí. Krásně ho pozvedne a vytvaruje plnější dekolt. „Nejdříve jsem si myslela, že v Triole na svá prsa nic neseženu, ale s erudovanou prodavačkou jsme vybraly krásné modely, které mi skvěle sedí. S ohledem na můj ekzém jsme se zaměřily také na materiál, ze kterého je prádlo vyrobené,“ pochvaluje si Inka.

Kačka zhubla a je po plastické operace

Zhubla neuvěřitelných 85 kilo a má za sebou dvě plastické operace kvůli povislé kůži. V tuto chvíli je těhotná a moc se těší na miminko. Triolu dříve neznala. Poznala ji, až když byla vybrána do kampaně Podržme se navzájem. Nad účastí v kampani prý dlouho přemýšlela. Nakonec si řekla, že není důvod nezkusit něco nového. Dnes má velkou radost, že se k tomuto kroku odhodlala. „Prádlo jsem nakupovala v Pardubicích a překvapilo mě, jak krásné prádlo se v mojí velikosti najde a jak krásně mi sedí. Určitě se přijdu podívat i na kojící podprsenky,“ těší se na další nákupy Kačka.

Terka žije už 19 let bez jedné nohy

Triolu až do focení kampaně Podržme se navzájem neznala. Výběr spodního prádla příliš neřešila, protože mohla nakupovat ve všech obchodech. Je ale moc ráda, že naše spodní prádlo vyzkoušela a pochvaluje si také poradenské služby. Nikde zatím takový servis nezažila. Navíc ráda podporuje české značky a tou Triola je. „Sdílením mého příběhu bych chtěla být inspirací pro další ženy, které mají podobný osud jako já,“ vysvětluje Terka, proč se do kampaně přihlásila.

V každé životní etapě jsme tu pro vás, už po celé generace. Triola vás podrží.

www.triola.cz

#triolavaspodrzi #triola #triolacz #vyrobenovcesku

Tag

Mohlo by se vám také líbit...

0 Komentáře “Kampaň pro ženy s handicapem”

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *