Rubriky

Manifest moderní mužností

Značka BOSS Fragrances posouvá svou nejikoničtější vůni BOSS Bottled na novou úroveň a představuje zcela novou olfaktorickou signaturu. BOSS Bottled Beyond je první prémiová Eau de Parfum s vůní zázvoru a kůže, v níž se protiklady potkávají v dokonale vyvážené hře kontrastů. V této vůni se snoubí inovace s výkonem a výjimečné řemeslné zpracování s širokým přesahem – vzniká tak parfém, který boří hranice mezi exkluzivní niche scénou a celosvětovým úspěchem. Dvojice klíčových ingrediencí – ikonicky ztvárněná také na flakonu prostřednictvím monogramu Double B – symbolizuje dvojnásobnou motivaci a dvojnásobný úspěch.

Složení, které mění pravidla:

BOSS Bottled Beyond překračuje klasickou pyramidovou strukturu vůně a místo toho staví na dvou dominantních pólech:

  • Zázvorový extrakt – explozivně svěží, kořeněný a smyslný. Je získáván inovativní metodou Supercritical Fluid Extraction, která dodává zázvoru novou dimenzi intenzity a výdrže.
  • Kožený akord s výraznou strukturou – hluboký, hřejivý, luxusní a návykový. Je inspirován niche parfémářstvím a dodává vůni mimořádnou rafinovanost a mužný charakter.

Tyto dvě složky nejsou odděleny do jednotlivých fází, ale působí souběžně od prvního do posledního momentu – vytvářejí parfém, který je čitelný, nezapomenutelný a výjimečně dlouhotrvající.

K tomu přispívá i vysoká koncentrace vonných složek, která překračuje běžné Eau de Parfum a blíží se intenzitě parfému či absolutu. Výdrž vůně je dále posílena patentovanou technologií od Coty na bázi cukru, která funguje jako přirozený fixativ a prodlužuje stopu vůně na kůži.

Design, který zanechá dojem:

Nový flakon reinterpretuje klasický tvar BOSS Bottled v prémiovém, výrazném provedení:

  • elegantní sklo s černým lakováním,
  • kožený detail na povrchu,
  • matně šedé kovové víčko,
  • plynulý barevný přechod od černé ke kouřově šedé,
  • a gravírovaný monogram Double B jako symbol vnitřní rovnováhy a stylu.

BOSS Bottled Beyond je víc než parfém. Je to manifest moderní mužnosti – silné, komplexní, propojené s ostatními. Vůně, která inspiruje k překročení vlastních hranic.

Když se inspirace násobí:

Koncept „BOSS RECOGNIZE BOSS“ se promítá do nové kampaně, která staví na síle bratrství, respektu a sdílené inspirace. Jejími tvářemi se stávají tři výjimečné osobnosti – Bradley Cooper, Maluma a Vinicius Jr. – které ztělesňují různorodé podoby úspěchu ve filmu, hudbě a sportu. Jejich společná přítomnost v kampani vypráví příběh, kde úspěch není jen o jednotlivci, ale i o inspiraci, kterou předává ostatním.

Stejný přístup se odrazil i ve vzniku samotné vůně, na níž spolupracovala trojice mistrů parfumérů z DSM-FIRMENICH:

  • Daphne Bugey definovala základní vizi kontrastu mezi svěžestí a smyslností.
  • Franck Voelkl vtiskl vůni evropskou jemnost a americký instinkt.
  • Bruno Jovanovic posunul technickou dokonalost a výdrž na maximum.

Novou vůni Boss Bottled Beyond spolu s doplňkovou péčí o tělo najdete ve své oblíbené parfumerii.

Tag

Mohlo by se vám také líbit...

0 Komentáře “Manifest moderní mužností”

Napsat komentář