Nová globální ambasadorka Rimmel London
Značka Rimmel London oznamuje, že Adwoa Aboah, mezinárodní modelka a šiřitelka povědomí o duševním zdraví, se stává jeho novou globální ambasadorkou. Od 2021 bude tváří velkých kampaní a launchů, které budou oslavovat odvážný individualismus. Ona sama si je se značkou Rimmel London velmi podobná v podpoře sebevyjádření a víře v osvobozující sílů make-upu, který nemá své uživatele měnit, ale posilovat je.
Adwoa, rozená Londýňanka, začala s modelingem v 18 letech, přičemž již ve 22 letech byla na obálce časopisu Vogue. Za svou kariéru modelovala pro nesčetné množství celosvětově renomovaných značek domů módy. Nyní se přidává k dlouhé řadě průkopnic, které se také staly tvářemi Rimmel London, jako byly například Kate Moss, Georgia May Jagger, Cara Delevingne a Rita Ora.
Adwoa je jednou z nejznámějších modelek na světě, ale je mnohem více než krásná tvář – její upřímnost a schopnost vyvolávat a inspirovat otevřené diskuze ohledně duševního zdraví a feminismu je něco, díky čemuž skutečně vybočuje z řady.
Touha značky Rimmel London po větší autenticitě v kosmetickém průmyslu se snoubí s Adwoinými hodnotami ohledně přirozené krásy a sociálních problémů. Adwoa má velmi jedinečné a osobní stanovisko k módě a filantropii a je mimo jiné i zakladatelkou Gurls Talk – komunitní neziskové organizace, která se zabývá duševním zdravím a pohodou adolescentních dívek a mladých žen. Sama má zkušenosti s péčí o duševní zdraví a Gurls Talk tak založila s cílem vytvořit bezpečné místo – jak online, tak offline – kde budou společně moci mladé ženy z celého světa otevřeně sdílet, naslouchat si a podporovat se bez předsudků a zahanbení. Gurls Talk se snaží zbořit stigma ohledně konverzací o duševním zdraví, a to skrze týdenní podcasty, veřejné události a podporující online komunitu, která dává všem dívkám prostor najít svůj hlas.
„Je mi ctí stát se novou tváří značky Rimmel London a nabýt tak tohoto úžasného prostoru ke spojení s lidmi z celého světa. Být sama sebou není vždy jednoduché – v minulosti jsem s tím velmi zápasila. Společně budeme nadále povzbuzovat lidi k tomu, aby se cítili dobře ve své vlastní kůži a byli pyšní na věci, které je činí jedinečnými,“ řekla Adwoa Aboah. Stefano Curti, Chief Brands Officer, Coty Consumer Beauty, dodal: „Adwoa je jedním z nejsilnějších hlasů její generace. Neomlouvá se za to, kým je, což dokonale zachycuje cíl Rimmel London prioritizovat diverzitu a inkluzi a podpořit lidi, kteří si kupují naše produkty, aby byli jejich nejlepším a nejopravdovějším já. Adwoa je krásným příkladem odhodlané moderní ženy – bez problémů ukazuje na důležitost duševního zdraví, přičemž plní svou roli zakladatelky Gurls Talk, skutečně inkluzivní platformy, což dokáže zároveň vedle své ohromující modelingové kariéry. Jsme poctěni, že s ní můžeme pracovat a velmi se těšíme až spojíme síly, abychom pro všechny vytvořili více inkluzivní a otevřený kosmetický průmysl.”
0 Komentáře “Nová globální ambasadorka Rimmel London”