Rubriky

Více prodejen Triola v nákupních centrech

Je dobré mít svého výrobce „za humny“, znát, kde firma sídlí i vyrábí, kdo v ní pracuje a jak se chová ke svému okolí. Také je skvělé s ní komunikovat v češtině a vědět, že značka své zákazníky dobře zná a vyrábí typově právě pro ně. Ne unifikovaně pro další milióny různých lidí na různých kontinentech. Triola je lokální výrobce a to hlavní, co ji odlišuje od jiných značek je, že o svých zákaznicích ví téměř vše.

Primární je vědět, pro koho šijeme

A jsou to informace přímo na tělo. Triola na rozdíl od světových značek ví, kolik centimetrů mají české zákaznice v pase, kolik přes boky a ano – kolik krásných centimetrů přes prsa. Dokonce má zmapováno, jaké barvy zákaznice preferují, kdo dává přednost pohodlí a kdo pevné siluetě. „Česká republika je malý trh, ale i mezi jednotlivými regiony je u nás znatelný rozdíl v tom, co kde ženy rády nosí, jak moc se věnují trendům a jak jsou odvážné. Myslíte snad, že to zajímá výrobce v jihovýchodní Asii?“ vysvětluje situaci vedoucí firemních prodejen Trioly, Helena Hrádková.

Ve firemkách jsme blíže zákaznicím

V poslední dekádě Triola svou síť firemních prodejen skokově rozšířila. Dnes jich má 24 a další čekají na otevření. Vsadila na úzký kontakt se ženami, pro které spodní prádlo a plavky navrhuje a šije. Současný management se snaží otevírat nové prodejny v nejlepších nákupních centrech v republice (pražské OC Nový Smíchov, Černý Most, Zličín, Géčko Liberec, Olympia Brno i Teplice, Avion Ostrava atd.). Právě zde se koncentruje nejvíce návštěvníků. „Pro nás jsou firemní prodejny takové kontaktní Czech Pointy. Informace tu dobrovolně běží oběma směry,“ doplňuje Hrádková. „Naše firemní strategie je mluvit se zákaznicí osobně, vyslechnout si její představy a připomínky a zařadit je do příští kolekce. Myslím, že žádná z konkurenčních značek nezapojuje do tvorby nové kolekce své prodavačky a zákaznice.“ dodává.

Radost z nákupu

Ta je velmi důležitá a u zákaznice nastane jen tehdy, když se propojí tři faktory. „Když máte na pultě velmi kvalitní produkt vyrobený s fortelnou profesionalitou z certifikovaných materiálů. Dále když vám při nákupu umí prodavačka profesionálně i lidsky poradit. A když víte, že u zavedené značky skvěle funguje zákaznický servis. Když jste si jistá, že je o vás postaráno při nákupu i po něm,“ vysvětluje principy úspěchu H. Hrádková.

Kde máte metr?

Nákup prádla je intimní záležitost a Triola ví, že je dobré věnovat se svým zákaznicím individuálně – v moderním prostředí prodejen s kultivovaným projevem personálu. Sehrané týmy tvůrců originálního českého prádla (českých návrhářů, švadlen a dalších výrobních specialistů) se tak v jednom okamžiku koncentrují do výkonu prodavaček na prodejnách.

„Na firemních prodejnách to žije,“ přitakává profesionální stylistka prádla, Žaneta Ilutanová. „Pravidelně jezdíme s kolegyní Kamilou Volnerovou do regionů a pořádáme tam oblíbené Styling Days. Je o ně velký zájem, ženy vítáme bublinkami a věnujeme se jim individuálně. Už jsme své zákaznice naučily, aby se nebály pozvat nás do kabinky, abychom jim poradily a prádlo na těle poupravily. Učíme je, jak se přeměřit, jaké prádlo vybírat a jak je v kabince zkoušet. Věří nám, jsou spokojené, a tak k nám přivádějí své kamarádky, maminky i dcery,“ komentuje vztahy a situace na firemních prodejnách profesionální stylistka prádla. „A víte, co mě u ostatních značek a prodejců prádla nejvíc udivuje? Že na prodejnách prádla nemají k dispozici krejčovský metr! Zákaznici tam nepřeměří! Prodavačky jí podají tu velikost, o kterou si sama řekne! Absolutně neprofesionální,“ upozorňuje na chyby ostatních značek specialistka.

Na firemkách to umíme

Pro Triolu jsou prodejny stále největším prodejním kanálem. „Ale obecně sázíme na propojení online s offline – to je kombinace našeho eshopu a firemních prodejen. Díky tomu rosteme,“ hodnotí vývoj vedoucí prodejen H. Hrádková. „Naše firemky jsou odběrným místem pro náš e-shop. Na e-shopu si objednáte a necháte si nákup bezplatně poslat na nejbližší firemní prodejnu. Tam si vše s pomocí personálu vyzkoušíte a vyberete. Nebo přidáte něco úplně jiného ze stojanů. O vrácení se už nezajímáte. To je naše starost. Chceme postupně rozšiřovat síť našich prodejen do míst, kde zatím nejsme. Tak, aby každá žena měla v dostupné vzdálenosti svou prodejnu Triola,“ uzavírá Helena Hrádková.

Tag

Mohlo by se vám také líbit...

0 Komentáře “Více prodejen Triola v nákupních centrech”

Napsat komentář