Rubriky

Šátková kolekce „Bon Voyage“

Společnost DS Automobiles se spojila s českou značkou Silky Gang, která se zabývá autorskou tvorbou limitovaných hedvábných kolekcí šátků, šperků a kožených doplňků. Obě značky propojuje láska k řemeslné výrobě, designérské tvorbě a prémiové kvalitě. Šátková hedvábná kolekce „Bon Voyage“ je inspirovaná značkou DS, jejímž mottem je Travelling is an Art. V rámci této spolupráce bylo vyrobeno pouze 50 kusů šátků o rozměru 90 x 90 cm.

Originální autorskou ilustraci vytvořila Martina Karafiátová, zakladatelka značky Silky Gang ve spolupráci s ilustrátorkou Dominikou Režovou. Koncept vychází z motta francouzské značky DS Automobiles, kterým je umění cestovat. Motiv zobrazuje cestovní kufřík s etiketami představujícími zážitky jako je pobyt na pobřeží Cote d´Azur, svět Formule E, večírky v Cannes, procházky Paříží. Nechybí ani ikonický vůz DS 19 z dílny designéra Flaminia Bertoniho. Povrch kufříku zdobí malé pyramidky odkazující na techniku gilošování použitou v interiérech vozů DS Automobiles. Stylizované logo DS v pruzích uprostřed ilustrace vytváří vzor připomínající otisk pneumatik. Použitá barevnost modrých odstínů symbolizuje volnost a svobodu, červená barva pak vášeň a dobrodružství. To vše v sobě skrývá značka DS Automobiles pro utvoření jedinečných a originálních zážitků z cestování. Šátkový vzor je natištěn na luxusním hedvábném twillu v bio kvalitě. Ručně rolované okraje šátku jsou symbolem dokonalého zpracování do posledního detailu.

Fotografická kampaň se uskutečnila v jedinečném prostředí Expo 58 na pražské Letné, s modelkou a blogerkou Lucií Van Koten. Autorem konceptu je Martina Karafiátová, fotografem Robert Tichý.

„Tvorba šátkového motivu pro značku DS Automobiles byla pro mě výzva. Dlouho jsem hledala ten správný klíč, jak vyjádřit ducha značky DS, přidat špetku francouzské lehkosti, vtipu i šarmu. Motiv cestovního kufříku se ukázal tou správnou cestou. A výtvarný styl ilustrátorky Dominiky Režové dobrou volbou. Značka DS byla navíc skvělým klientem, který nám dal v tvorbě zcela volnou ruku, a tak mohl vzniknout šátkový vzor, který splňuje ve všech ohledech naše hedvábné standardy Silky Gang,“ říká Martina Karafiátová, designérka a zakladatelka značky Silky Gang.

„Spolupráce se značkou Silky Gang si velmi vážíme, výsledek je úchvatný a věříme, že tento rafinovaný doplněk ještě více podtrhne vytříbený styl našich zákazníků na jejich cestách. Chceme přinášet příznivcům značky vždy něco navíc a podpořit tak jejich touhu po jedinečnosti. Luxusní šátek Bon Voyage může nyní získat náš zákazník v ČR, který se rozhodne pro pořízení vozu DS v nejnovější limitované kolekci Antoine de Saint Exupéry,“ připojuje se Martina Bedrnová, ředitelka DS Automobiles v ČR.

Tag

Mohlo by se vám také líbit...

0 Komentáře “Šátková kolekce „Bon Voyage“”

Napsat komentář