Steampod 3.0 X Karl Lagerfeld
L’Oréal Professionnel Paris a Karl Lagerfeld oznamují exkluzivní spolupráci při uvedení limitované edice profesionální parní žehličky STEAMPOD. Obě ikonické značky pojí společný pařížský odkaz a nechaly se inspirovat typickým pařížským stylem, známým svojí nonšalancí, elegancí a troufalostí. Převedeno do světa vlasů, Steampod dokáže vytvářet celou škálu různých looků — od kudrnatých, přes vlnité až po rovné — a to vždy bez kompromisů, pokud jde o kvalitu vlasů. Je ztělesněním „vlasů v pohybu“ a jako takový je oslavou podstaty mnohostranného francouzského stylu, namísto jednoho univerzálního přístupu pro všechny.
Limitovaná edice Steampod v sobě kombinuje stylingové inovace a elegantní estetiku značek L’Oréal Professionnel Paris a KARL LAGERFELD. Tenčí a odlehčený design nového Steampodu přináší zabudovanou nádržku na vodu, otočný napájecí kabel a zabudovaný hřebínek, to vše v syté, temné černé barvě. Jeho součástí je také koženkové pouzdro s reliéfní texturou pro maximální ochranu před teplem a snadné přenášení. Uvedení nového Steampodu doprovází speciální kampaň, během níž se výjimečně objeví také slavná návrhářova kočka Choupette Lagerfeld.
Anne Machet, mezinárodní generální ředitelka L’Oréal Professionnel Paris: „KARL LAGERFELD a L’Oréal Professionnel Paris mají společného průkopnického ducha a pojí je také vášeň pro pařížský styl. Značka L’Oréal Professionnel se zrodila v Paříži právě z tohoto průkopnického ducha značky, která všechny své inovace přináší ke službám kadeřníků a jež se stala značkou, které důvěřují zástupy kadeřnických profesionálů. S parní žehličkou Steampod přinášíme řešení pro snadný styling vlasů: dvakrát rychlejší, dvakrát hladší než u běžných žehliček nevyužívajících páru. Přináší převratnou revoluci do života všech, kdo chtějí mít svůj účes pod absolutní kontrolou. Jsme nadšení, že nás u tohoto nového pojetí pařížského stylu pojí partnerství se značkou KARL LAGERFELD, s níž jsme vytvořili limitovanou edici, která je navržena tak, aby se stala nejžhavějším dárkem letošních Vánoc.“
Caroline Lebar, ředitelka Image & Communications značky KARL LAGERFELD: „Značka KARL LAGERFELD byla vybudována na duchu spolupráce; jsme velmi nadšení z dalšího partnerství se značkou z rodiny L’Oréal, tentokrát je to partnerství na limitované edici Steampodu s L’Oréal Professionnel Paris. Pojí nás stejné inkluzivní hodnoty a vášeň pro inovace, obě naše značky jsou zároveň velmi hrdé na svůj pařížský odkaz. Těšíme se, že rozšíříme rozmanitou nabídku životního stylu značky KARL LAGERFELD do kategorie vlasového stylingu a budeme tento exkluzivní produkt sdílet s celosvětovou komunitou naší značky.“
Limitovaná edice parní žehličky Steampod je od listopadu k dispozici v kadeřnických salonech a ve vybraných prodejnách s kosmetikou a e-shopech.
Tag KARL LAGERFELDL’Oréal Professionnel Parisparní žehlička na vlasypéče o vlasySteampod. dámské účesy
- Předchozí Cvičením proti depresi
- Následující Gospelová zpěvačka Leona Gyöngyösi s producentem Philipee-m vydávají inspirativní skladbu Believer
0 Komentáře “Steampod 3.0 X Karl Lagerfeld”