Vůně inspirovaná všemi odstíny modré
Modrá je barva oblohy i moře, horských štítů korunovaných ledovci i klidných hladin hlubokých jezer. Ale je i symbolickou výzvou k novým dobrodružstvím – ať už jde o vlastní cesty nebo o novou vůni inspirovanou pocitem novodobých Kryštofů Kolumbů vydávajících se prozkoumat, co se skrývá za horizontem. Montblanc Explorer Ultra Blue je nejnovějším členem linie Montblanc Explorer, která byla poprvé představena v roce 2019 coby pocta všem, kteří ctí více než 115 tradici značky a nikdy se nevzdali svých objevitelských snů. Tentokrát se staly při vývoji nové vůně inspirací modravé dálky – ať už symbolizující mořské hlubiny nebo naopak nejvyšší vrcholky hor.
Voňavý palubní lístek na novou dobrodružnou plavbu
Óda na modř v přírodě Montblanc Explorer Ultra Blue v sobě nese nezaměnitelný, citrusově dřevitý akord se stopou mořské svěžesti. Trojice cestovatelů, talentovaných „nosů“ z firmy Givaudan – Jordi Fernandez, Olivier Pescheux a Antoine Maisondieu – společně doputovala k moderní kompozici určené současným průzkumníkům, jíž inspirovaly všechny odstíny modři, kolik jich jen lze v přírodě najít – na nekonečné obloze, v hloubkách alpských jezer i na vrcholcích hor.
Úvod Montblanc Explorer Ultra Blue lze charakterizovat jako zářivou fúzi italského bergamotu a citrusů nejvyšší jakosti s dotekem růžového pepře, který je nositelem svěže kořenitého akcentu připomínajícího pepř a pryskyřici elemi. Srdcem vůně prostupuje mořský tón jako příslib modrých hlubin rezonující s čistotou vzduchu na samých vrcholcích Alp. To vše kontrastuje s nótou šedé ambry, dopravující nás jako pomyslná bárka až ke břehům indonéského ostrova Sulawesi, odkud pochází nejkvalitnější pačuli pěstované výhradně pro značku Montblanc. Díky propojení s ušlechtilými dřevinami získává celé vyznění na rafinovaném podkresu doplněném charakteristickou tóninou ryzí kůže.
Objevování úchvatných ingrediencí a jejich řemeslně dokonalé propojení do luxusního, nového, a přitom tradici ctícího celku je tím, co z Montblanc Explorer Ultra Blue činí pozvání na neokoukanou a dobrodružnou cestu do neznáma.
Flakon snoubící umění s mistrovstvím Montblanc
Ani flakon nezůstává nic dlužen slavné tradici značky Montblanc a provede nás mistrovskými dílnami napříč Evropou se zastávkami v Německu, Itálii a Francii. Kůži připomínající povrch flakónu zdobí elegantní safiánový motiv, který byl poprvé použit značkou už v roce 1926. Nesmí chybět ani ikonický emblém hvězdy Montblanc, který pečetí kvalitu proslulé módní značky. Ten je vyráběn exkluzivně v Hamburku, kdežto přebal a logo vznikají ručně v uměleckých dílnách Montblanc Pelleteria ve Florencii, odkud také vycházejí nejkrásnější, ručně dokonale zpracovaná kožená zavazadla a doplňky. Lesklý kovový uzávěr zdobí jako bájný poklad ikonická hvězda Montblanc představující šest alpských ledovců propojených hrdým označením „koruna Evropy“. A protože Montblanc Explorer Ultra Blue míří ke všem cestovatelským duším, nesmí chybět ani podlouhlá, 30 ml verze flakónu Montblanc Explorer speciálně uzpůsobená pro jakékoliv zavazadlo moderního dobrodruha.
Sociální poselství Montblanc
Nejluxusnější z ingrediencí Montblanc Explorer Ultra Blue jsou produktem mimořádného programu Givaudan Sourcing for Shared Value. Nejuznávanější z firem vytvářející vůně absolutní kvality došla v minulých letech k poznání, že celou řadu těch nejlepších ingrediencí, včetně pačuli, je ideální odebírat přímo od lokálních pěstitelů. Nejenže je tak možné pohlídat si tu nejvyšší možnou jakost, ale zároveň lze bez prostředníků a tím i vyšší částkou podpořit rozvoj místních komunit ve vzdálených lokalitách. Takový koncept dokonale naplňuje filozofii Montblanc Explorer, kdy cestovatel ruku v ruce se svými zážitky vytváří svět kolem sebe jako lepší místo pro život i pro ostatní, aniž by došlo k narušování přirozených vazeb. K této podpoře lokálních hospodářství a komunit patří i investice do nastupujících generací formou zřizování nových knihoven a podpory školství na indonéském ostrově Sulawesi.
Vibrující portrét Ultra Blue hlavní postavou nové kampaně
Nová kampaň, která je dílem Johna Balsoma, zachycuje novodobého dobrodruha a modela Reina Langevelda, s nímž se potkáváme na jeho výpravě vedoucí k modrým výšinám, ultramarínovým jezerům i k nejvyšším vrcholkům francouzských Alp. Hory a voda – ústřední inspirativní prvky Montblanc Explorer Ultra Blue jsou rovnocennými hrdiny našeho příběhu, stejně jako muž, který je zdolává, a přitom objevuje i své možnosti a posouvá své vlastní hranice. V neposlední řadě jde i o poselství o nás a našem vztahu k přírodě – k čistotě a průzračnosti, kterou můžeme svou nešetrností navždy zničit nebo se naopak zasadit o to, aby přetrvala i pro příští generace objevitelů.
K dostání ve vybraných sítích parfumerií.
Tag Rein LangeveldMontblancMontblanc Explorer Ultra Bluecestovánímodrá barvapánská vůně
0 Komentáře “Vůně inspirovaná všemi odstíny modré”