Vylepšená nabídka fresh salátů
McDonald’s přichází s novou nabídkou salátů. Jde o vylepšené verze salátů, včetně jejich obalů. V rámci ekologicky zaměřených kroků společnost zcela mění materiál krabičky, která je nově pro všechny saláty celá z papíru. Touto změnou společnost opět výrazně přispěje v boji proti všudypřítomným plastům, ročně jen v České republice ušetří dalších 14,4 tun plastu.
Nastala ta krásnější a teplejší část roku a čím dál více lidí chce odlehčit svůj jídelníček nebo má jen chuť na výtečnou křupavou zeleninu, doplněnou o čerstvé maso. Společnost McDonald‘s dlouhodobě a pozorně sleduje chuťové preference svých zákazníků i nové trendy v gastronomii a neustále pracuje na zlepšování svých produktů ve stálých i limitovaných nabídkách.
Nicméně chuť není to jediné, čemu se aktivně věnuje. Cílem společnosti je také ohleduplné provozování svých restaurací vůči životnímu prostředí, které je klíčové pro budoucnost nás všech. Proto se neustále snaží podnikat kroky, které vedou k ekologicky ohleduplnějším řešením. Za své zákazníky třídí odpad již bezmála 22 let a většina plastových obalů byla nahrazena obaly z certifikovaného a udržitelně těženého papíru. V současné době se může společnost pyšnit tím, že 90 % obalových materiálů je z papíru nebo dřeva z šetrně obhospodařovaných lesů. Ročně se tím jen v České republice ušetří více než 100 tun plastu. Nyní toto číslo dále narůstá, jelikož dosavadní salátové krabičky s plastovým víkem nahradily zbrusu nové, čímž McDonald’s ušetří dalších 14,4 tun plastu ročně. Krabičky nyní neobsahují ani zlomek plastu. Původní plastové víčko bylo nahrazeno a celá krabička je z certifikovaného papíru.
„Stejně jako ostatním i nám velmi záleží na čistotě životního prostředí a budoucnosti našich dětí. V McDonald´s nepřestáváme hledat, jak ulevit planetě od zbytečných plastů a neekologických řešení během provozování restaurací. Jsem velmi ráda, že se nám daří postupovat v naší dlouhodobé strategii ekologicky šetrnějšího rozvoje našeho podnikání. Ač se může zdát změna v podobě odstranění plastového víčka u salátů jako zanedbatelná, v kontextu velkého počtu restaurací, které provozujeme a souboru dalších úprav, zejména v rámci obalového portfolia, které jsme již učinili, mohou mít tyto kroky velký vliv na životní prostředí,“ říká ředitelka PR a komunikace McDonald’s ČR a SK Jitka Pajurková.
Od května si mohou všichni fanoušci křupavých salátů dopřávají také vylepšenou recepturu, která se promítne ve všech typech salátů. Svěží a výtečnější chuť slibuje nová salátová směs, doplněná plátky čerstvé okurky a strouhaným čedarem. U salátů s kuřecím masem si mohou nově zákazníci také přidat až 2 kusy stripsů nebo 1 kus grilovaného masa navíc.
0 Komentáře “Vylepšená nabídka fresh salátů”