Rubriky

Začíná nová éra kosmetiky v České republice

L’Oréal, světový lídr v oblasti krásy, uvádí na český trh nové kosmetické technologie a služby poháněné umělou inteligencí a rozšířenou realitou. Skupina L’Oréal se zavázala přinést zážitky z krásy na základě zkušeností v oblasti inovativních služeb, které pomohou zákazníkům získat zdravější návyky – objevovat, zkoušet a poté si vybrat produkty a značky.

Aby se společnost L’Oréal mohla stát vůdčím elementem této transformace v objevování krásy a průkopníkem nových kosmetických technologií, otevřela v San Francisku v roce 2012 svůj globální technologický inkubátor. Byl navržen jako start-up velké organizace, který přináší inovativní technologie pro kosmetický trh. V roce 2018 proběhla úspěšná akvizice ModiFace, kanadské společnosti, mezinárodně uznávané jako lídr v oblasti rozšířené reality a umělé inteligence, aplikované na kosmetický průmysl.

„Je vzrušující uvádět tyto úžasné nové technologie do České republiky. Nastává magický okamžik, kdy technologie dostatečně dozrály a všude roste spotřebitelský apetit k jejich používání. Nové technologie, jako je například umělá inteligence a rozšířená realita, nám umožňují nabízet stále více personalizovaných a promyšlených služeb pro všechny a nabídnout našim zákazníkům zážitky dostupné kdykoliv a kdekoliv. Digitalizace a krása je perfektní kombinace. Digitální revoluce a nové technologie otevírají mnoho skvělých příležitostí, které jsme nikdy předtím neviděli, a zcela mění způsob, jakým komunikujeme s našimi zákazníky a prodáváme naše produkty. Čeští spotřebitelé se nyní mohou dozvědět více o tom, jak chránit zdraví své pleti, a mohou si zkusit virtuálně ve 3D, v reálném čase, různé barvy vlasů nebo odstíny make-upu,“ říká Tomáš Hruška, generální ředitel L’Oréal Česká republika, Slovensko a Maďarsko.

MAKE-UP VIRTUAL TRY-ON: umělou inteligencí poháněná služba testující make-up virtuálně pomocí live kamery nebo selfie

Díky ModiFace 3D technologii nabízejí značky společnosti L’Oréal svým spotřebitelům možnost vyzkoušet si různé produkty dekorativní kosmetiky s vysoce realistickými výsledky. Služby jsou k dispozici na zařízeních instalovaných v obchodech nebo se s nimi spotřebitelé mohou seznámit na vlastních mobilních zařízeních. Díky této inovativní technologii mohou používat přední kameru na svém mobilním telefonu a zjistit před nákupem pomocí live videa nebo selfie, jaké odstíny rtěnky nebo jiné dekorativní kosmetiky jim nejvíce sluší. Nyní si mohou doslova vychutnat miliony odstínů, porovnat je, sdílet online, koupit offline, nebo online.

České ženy již mohou vyzkoušet rtěnky Urban Decay Více v internetovém obchodě urbandecay.cz (nové produkty a kategorie budou přidány ve druhé polovině roku) nebo navštívit Institut krásy Lancôme v centru Prahy, kde je jim umožněno pomocí stejné technologie Try-On najít svůj odstín pleti a vybrat si ze široké nabídky make-upů Lancôme.

Další značky skupiny L’Oréal, jako je například L’Oréal Paris, brzy představí také Virtual Try-On v obchodě a online.

Tag

Mohlo by se vám také líbit...

0 Komentáře “Začíná nová éra kosmetiky v České republice”

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *