Rubriky

Mezi botami v létě vedou tenisky

Nejvyhledávanějším typem obuvi právě probíhající letní sezony jsou tenisky. Vévodí jim bílá varianta, kterou hledá 57 % uživatelů se zájmem o tyto boty. Ukazují to květnová data z módního vyhledávače GLAMI. Důvodem jejich oblíbenosti je především nadčasovost, pohodlí a možnost jakkoliv je kombinovat. Co se oblečení týká, nejvyhledávanější kategorií jsou šaty. Tento symbol elegance a ženskosti poráží všechny další letní kousky. Ve vyhledávání vede květinový vzor, po kterém pátrá téměř třetina uživatelů. 

 

Nesmrtelná bílá klasika

Bílé tenisky, trend již od 80. let, vyhledává na GLAMI každý druhý uživatel, který má zájem o nové kecky. Na druhém místě jsou pak tenisky černé, ty hledá 4krát méně uživatelů. Naprosté minimum lidí je pak shání v barvě, například modré, růžové či červené.

Květnová data odhalují i nejžádanější značky. „V oblasti dámských tenisek to jsou značky Rieker, Converse a Tamaris. U pánských bot pak Nike, Adidas a na třetím místě se objevily Vivobarefoot, tedy boty pro bosou chůzi, které dbají na přirozený pohyb a postavení klenby. Značky Rieker a Tamaris jsou na předních příčkách nejen u tenisek, ale i u dámských sandálků a pantoflí,“ komentuje výsledky vyhledávání Eliška Hynková, brand manažerka GLAMI. V oblasti dámských sandálků je letos vidět rozmach těch na klínku, které představují skvělou kombinaci pohodlí a elegance.

Květované šaty jako letní hit

V kategorii dámského oblečení se vítězi ve vyhledávání staly letní šaty, které drtivě poráží všechny ostatní kusy oblečení. Šaty patří do každého letního šatníku, mimo jiné i do toho kapsulového. Ten má být nadčasový, minimalistický a umožňuje kombinovat jednoduché druhy oblečení tak, aby odpadla nutnost kupovat nadbytečné množství oblečení.

K letošním hitům mezi letními šaty patří především kousky splývavého střihu a zářivých barev. U vzorů vede bezkonkurenčně ten květovaný – na GLAMI vyhledává květinové šaty téměř třetina uživatelů. V závěsu jsou jednobarevné, o které má zájem 27 % uživatelů a které právě mohou být nadčasovou součástí kapsulového šatníku. Menší zájem v tomto období je o puntíky (vyhledává je 6 % uživatelů) a pruhy (4 % uživatelů). Značkám vévodí Bonprix, Mohito nebo Blancheporte.

Havajské košile čeští muži nenosí

Pánskému letnímu šatníku dominuje spíše umírněný styl, více než polovina mužů totiž vyhledává jednobarevné módní kousky, které se dají snadno kombinovat. Pokud už přece jen mají zájem svůj outfit oživit o nějaký vzor, hledají převážně maskáčové oblečení (13 % uživatelů).

„V pánské kategorii se trendy poměrně liší. Vede jednobarevné oblečení, které vyhledává přes polovina mužů. Na druhém místě jsou maskáčové kousky, což není překvapení, je to u nich dlouhodobě oblíbený vzor. Naopak pouze čtyři procenta ve vyhledávání tvoří květinové vzory a pruhy,“ doplňuje závěrem Eliška Hynková.

 

Tag

Mohlo by se vám také líbit...

0 Komentáře “Mezi botami v létě vedou tenisky”

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *