Rubriky

Intenzivní květinová vůně

Představujeme novou vůni Perfect Intense od Marca Jacobse. Nová ikona v portfoliu Perfect, Perfect Intense, je bohatá, zlatá, neodolatelná vůně, která oslavuje neokázalé sebevyjádření. Stejně jako původní vůně, která byla celosvětově uvedena na trh v červenci 2020, je Perfect Intense inspirována osobní mantrou Marca Jacobse: „Jsem dokonalý takový, jaký jsem,“ což symbolizuje vytetované slovo Perfect na jeho ruce. Perfect Intense je povznášející ódou na individualitu, která zkoumá nový aspekt sebelásky a povzbuzuje každého, aby oslavoval a vyžíval se v silné kráse toho, že je skutečný, odvážný a #perfectasiam.

Vůně: Parfémářka Domitlle Michalon-Bertier z IFF bez ostychu a s vytříbenou kvalitou rozvinula a zintenzivnila dokonalou olfaktivitu a vytvořila novou svůdnou společenskou vůni, která vyzařuje sebejistotu a oslavuje originalitu. Stejně jako předchozí Perfect, Perfect Intense je uklidňující květinová vůně, ale s nečekaným a požitkářským zvratem. Zářivý narcis je umocněn elegancí nočního kvetoucího jasmínu. Zlatavé pražené mandle se mísí s hojností santalového dřeva a vytvářejí hřejivý omamný finiš. Bohatá a plná smyslnosti, Perfect Intense je vzácná a zároveň hravá nová vůně.

Design: Je elegantní reinterpretací původního flakonu Perfect. Byla vytvořena ve spolupráci se samotným Marcem Jacobsem a vyznačuje se elegantní kombinací nečekaných prvků. Zatížený skleněný základ je inspirován ženskostí a půvabem klasického parfému, má klenutá ramena a pozlacený límec. V horní části je křišťálový broušený uzávěr korunován extravagantním sortimentem nesourodých přívěsků přepracovaných do odstínů zlata, stříbra, černé, bílé, žluté a špetky třešňově červené – což je přitakání zesílené nabídce nové vůně. Uvnitř je džus v měkkém odstínu šampaňského, připomínajícím vintage parfémy. Vnější obal je vybaven luxusní zlatou, černou a výbuchem jasně žluté pro nadčasový dojem. Krabička obsahuje originální ručně kreslenou ilustraci dokonalé od newyorského umělce Jackyho Blue.

Kampaň: Původní kampaň Perfect vyzývala k sebelásce a sebevyjádření. Nyní vás Perfect Intense vyzývá, abyste sdíleli a oslavovali svou individualitu s důvěrou a radostí. Nová tisková a digitální kampaň je radostnou ilustrací autentické originality – s nádechem zlatého půvabu. V hlavní roli je inkluzivní obsazení, na snímcích se objevuje množství talentů z různých prostředí, různého věku, různých typů postavy a pohlaví – všichni jsou oblečeni do eklektické směsi kolekce Marc Jacobs a vintage společenských šatů. Při natáčení v Londýně se renomovaný módní fotograf Juergen Teller a kreativní ředitelka Katie Grand vrátili na scénu Marc Jacobs a kampaň představili v oslavném, zesíleném světle. Výsledkem je opulentní koláž portrétů a vinět, které vyzdvihují kontrastní krásu herců a ukazují jejich jedinečné, výrazné osobnosti prostřednictvím smysluplných příběhových fotografií a videa #perfectasiam.

Tag

Mohlo by se vám také líbit...

0 Komentáře “Intenzivní květinová vůně”

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *