Rubriky

Good Girl and Bad Boy

Značka Carolina Herrera, která má zastoupení ve více než 120 zemích, uvádí na trh nové duo vůní ve sběratelské kolekci Bad Boy a Good Girl.

Good Girl

Je čas vstoupit do okouzlujícího nového světa – konkrétně do světa Třpytivé zahrady, kde jsou barvy odvážnější, večerní obloha jiskřivá a vzduch voní jako nikde jinde. Představujeme nejnovější sběratelskou edici flakónu Good Girl, této známé vůně ve flakonu na vysokém podpatku. Dazzling Garden je původní vůně v ikonickém flakonu, která je nyní doplněna speciálním třpytivým zlatým květem.Extravagantní a elegantní fialová barva flakonu limitované edice se třpytí jako noční souhvězdí. Jako hrdinka nové vzrušující kampaně Dazzling Garden se navíc vrací původní Good Girl Karlie Kloss. Toto je zahrada snů.

První model Good Girl – zahalený do ikonického hávu půlnoční modře a na třpytivém zlatém jehlovém podpatku – byl uveden na trh v roce 2016 a okamžitě sklidil velký úspěch. Sladká, ale smyslná vůně Good Girl v sobě mísí vůně jasmínu, kakaa, fazolí tonka, mandlí a kávy a vytváří ženský a zároveň tajemný buket. „Vybrali jsme všechny tyto velmi různorodé ingredience, protože jsme chtěli něco, co by reprezentovalo nejrůznější stránky ženy – světlou, temnou, mužnou, ženskou, sladkou i rozpustilou,“ říká Carolina A. Herrera, kreativní ředitelka značky. „Když jsme jako ženy tak rozmanité, nezasloužíme si stejně bohatou vůni? Taková je Good Girl.“

Bad Boy

Elektrizující síla přírody je tepajícím srdcem Bad Boy, jiskřivé vůně ukryté v silném blesku. A dnes přinášíme do rodiny Bad Boy kouzlo a vzrušení snového světa v podobě Dazzling Garden, dramatického pojetí ikonického flakonu. Právě v době, kdy začínají nákupy na Den otců, je nejnovější iterace limitovanou sběratelskou edicí, která kontrastuje půlnoční černou a třpytivou zlatou barvu originálu se svěžím, pohádkovým odstínem sytě kovově fialové. Do role hrdiny kampaně se vrací náš Bad Boy Josh Upshaw a díky novému, dosud nevídanému speciálnímu flakonu je nyní, více než kdy jindy, jasné, že je dobré být Bad Boy.

Značka Bad Boy byla uvedena na trh v roce 2019 a okamžitě se stala symbolem rebelství. Vůně s tóny kouřové šalvěje, bylinného konopí a hřejivé přepychové kůže vystupovala z davu s pocitem mystiky a komplexnosti. Samotný flakon, který popírá gravitaci, je dílem sochařské vynalézavosti – dokonale reprezentuje svěží, silnou vůni uvnitř. „Bad Boy, jehož vývoj trval tři roky, předčil naše očekávání. Je to bestseller po celém světě a jedna z nejslavnějších pánských vůní,“ říká Carolina A. Herrera. „Vytvořením této vůně, která znovuobjevuje mýtus rebela, jsme přepracovali celou myšlenku fougére, olfaktorické páteře pánské parfumerie. Je klasická a zároveň avantgardní.“

Nové vůně jsou k dispozici od 1. 10. 2023 ve vaší oblíbené parfumerii.

Tag

Mohlo by se vám také líbit...

0 Komentáře “Good Girl and Bad Boy”

Napsat komentář