Rubriky

Kožené doplňky inspirované filmem Pelíšky

Nová dámská a pánská kolekce Bagind, za kterou stojí vášnivý cestovatel a dobrodruh Lukáš Matějček, aspiruje už nyní na nejsilnější kolekci této značky. Celkem představí sedm nových střihů ve třech barvách. Tvůrci vyslyšeli přání zákaznic a vypouští do světa minimalistické crossbody kabelky Bela a batohy Daila. V pánské kolekci se inspirovali například pošťáckou taškou z oblíbeného českého filmu Pelíšky.

Kabelky a batohy do práce, na výlety i do města

Dámskou kolekci otevírá dlouho očekávaná novinka – kožená kabelka přes rameno Bela. Ta vychází z oblíbeného modelu Belka, kterou si zákaznice přály nosit i přes rameno. Bela je vyrobená z pravé kůže ve třech různých barvách (hnědá, černá, růžová). Hodí se nejen do práce, ale bez problémů se do ní vejde i menší nákup. Další novinkou je minimalistický batoh Daila z pravé kozí kůže vhodný na výlet i do práce. Díky nastavitelným popruhům je jeho nošení velice pohodlné, navíc zákaznice potěší propracovaná podšívka s motivem lístků. Kolekci uzavírá praktická kabelka Mala ve třech různých barevných provedeních. Uvnitř ji zdobí podšívka a dvě menší kapsičky. Prostě ideální společník na procházky po městě s kamarádkou.

Pošťácká taška jako vystřižená z Pelíšků

„Rozkaz zněl jasně! Nikdo nesmí projet.“ Kdo by neznal legendární hlášku z Pelíšků? Při tvorbě nového produktu pro muže se v Bagind inspirovali právě pošťáckou taškou ze známé scény tohoto filmu. A tak vznikl Ramen. Hnědá nebo černá kožená taška přes rameno s praktickým zavíráním na magnet. Ramen uveze knížku na cestu tramvají, z nové kolekce se do něj vejde i kožený vizitkovník Kredy nebo minimalistická peněženka Valey. Ideálním parťákem na víkendové výlety se pak stane kožená cestovní taška Tripy v nestárnoucí hnědé a černé barvě.

Všechny produkty z nové kolekce najdou zákazníci už nyní na nových webových stránkách Bagind, od kterých si tvůrci slibují větší přehlednost a snazší orientaci pro své zákazníky.

O značce Bagind:

Jde o českou značku kožených výrobků vyráběných v Indii rodinnou výrobou podle tradičních metod z roku 1955. Batohy jsou vyráběné z kozí kůže opalované přírodním procesem bez použití chemických látek – stejně jak tomu bylo za starých časů. Jde o kvalitní kůži, která je odolná a spolehlivá. Značka funguje od roku 2017 a produkty jsou v prodeji v e-shopu a kamenných prodejnách v Praze, Brně, Olomouci a Ostravě. V roce 2020 vzrostl obrat firmy na 53 milionů korun oproti 16 milionům v předchozím roce, za tři roky prodali zhruba 33 000 kusů výrobků. Aktuálně mají v nabídce kolem 70 produktů. Za Bagind stojí příběh Lukáše Matějčka (25), který si v Indii plnil jeden ze svých cestovatelských snů. Ve městě Jaisalmer objevil obchůdek s koženými batohy. Spřátelil se s jeho majitelem a domluvili se na spolupráci. Část výdělku z každého kousku Bagind věnuje neziskové organizaci MOST ProTibet. Z těchto peněz pak pořizují školní pomůcky pro malé Tibeťany žijíci v exilu v Indii.

Tag

Mohlo by se vám také líbit...

0 Komentáře “Kožené doplňky inspirované filmem Pelíšky”

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *