Rubriky

Univerzální vůně vzpomínek

Základem parfémů Gucci je síla vzpomínek, přivádí je zpět z minulosti a oživuje v naší přítomnosti. V chronologickém čase přeskakují tam a zpět, současnost a minulost jsou spojeny jedinečným mostem, který se promítá přímo do budoucnosti. Představujeme novou univerzální vůni Gucci Mémoire d‘une Odeur. Parfém bez přímého přiřazení k pohlaví nebo času. „Vůně je v našem podvědomí, připoutaná k fragmentům prožívaných okamžiků, které zbarvuje emocemi všemocné radosti, intenzivní lásky nebo ohromného smutku. Vůně může znovu darovat vzácnou chvíli, vyvolat zážitek kdysi prožitý,“ říká parfumér Alberto Morillas.

Vůně

Gucci Mémoire d´une Odeur je elixír, který svou individualitou překonává gender, aby vytvořil novou olfaktorickou rodinu „minerální aroma“. Transcendentní souhra obsahuje neočekávané a záhadné přísady a je definována hlavní notou římského heřmánku. Alessandro Michele si představil tuto konkrétní květinu uvnitř vůně, kterou následně stvořil mistr parfumér Alberto Morillas.

V Gucci Mémoire d´une Odeur je římský heřmánek spojen s okvětními lístky Indického jasmínu pro jeho něhu, vzácným pižmem pro jeho hloubku a ušlechtilými dřevitými tóny, včetně teplého, lehkého santalového dřeva a vzdušného, jemného cedrového dřeva, silného stromu s hlubokými kořeny a neodolatelné vanilkové tóny.

Gucci Mémoire d’une Odeur, mění složení tradičních olfaktorických rodin, které klasifikují vůně. Zavádí novou kategorii – Minerální, která je kombinací vůní a emocí: vzdušná, pižmová, jasná a autentická. Minerál se stal srdcem Gucci Memoire d’une Odeur. „Harmonie pižma a minerálů je základním kamenem vůně. Spojuje všechny ostatní olfaktorické prvky spolu s čistou měkkostí,“ vysvětluje Alberto Morillas.

Složení

„Musel jsem dlouze přemýšlet o tom, proč si Alessandro vybral heřmánek. Pochopil jsem to, když jsem začal pracovat s vůní heřmánku samotného,“ řekl Morillas. „Nikdo předtím to neudělal. Heřmánek je známý po celém světě. Každý jej v určitém okamžiku svého života cítil, ale jako sen, vzpomínka na dětství, něco nadčasového, ale nikdy jako součást parfému. Jeho vůně je velmi podceňovaná, přitom je to rostlina s výjimečným olfaktorickým podpisem.“

Římský heřmánek roste kolem Říma v terasovitých zahradách zhruba od 16. století. Tato teplomilná a vytrvalá květina je známa svou aromatickou vůní s jedinečným charakterem. Ve spodních tónech vyzařuje do sladkého aroma medu a zeleného jablka.

Indický korálový jasmín je květina ve tvaru hvězdy, která se sbírá v Indii exkluzivně pro Gucci. Silnější vůni a barvy vyzařuje v noci, zatímco během dne zůstává světlejší a svěžejší. Tento jasmín ojedinělé kvality, který bývá označován jako královna noci, oficiální květina Bengálska, má medovou barvu a srdce zbarvené do oranžově korálové barvy.

Postupem času Gucci Mémoire d’une Odeur připomíná lehký obláček, který se rozvíjí na kůži s důrazem pižma a ikonických dřevitých tónů: cedrovým a santalovým dřevem. Dřevitá architektura vůně vnáší do její struktury intenzitu.

Flakon

Alessandro Michele stvořil pro Gucci Mémoire d’une Odeur vintage flakon. Inspiroval se hlavně vůní, kterou obsahuje. Flakon je rýhovaný jako sloup ze starověkého světa a vrhá rafinovanou siluetu do těžkého průhledného světle zeleného skla zakončeného lesklým zlatým víčkem. Zlatá linka rámuje štítek a odhaluje logo Gucci spolu se jménem vůně.

Obal

„Balení je inspirováno minulosti, konkrétně starým Gucciho parfémem z počátku 90. let. Nechtěl jsem, aby měl flakon tvar nebo velikost, která je více ženská nebo více pánská, protože parfém by měl být stejně tak ženy jako pro muže,“ vysvětluje Alessandro Michele.

Symbolizující hvězdnou noční oblohu a pozemský svět, který se na ni v úžasu dívá, je zelený parfém zdobený nebeskými hvězdami inspirovanými zobrazením oblohy v římských a gotických kostelech středověku a renesance. Tento konkrétní vzor připomíná Giottovy fresky v kapli Scrovegni v Padově.

Kampaň

Hlavním prvkem celé kampaně je myšlenka svobody – sociální i genderové. „Představil jsem si svět, který byl freskou mytologického života, v němž je rodina soukromou komunitou s vlastním sociálním rámcem, kde převažuje úplná svoboda projevu a kde není jasná role lidí a věcí. Představil jsem si obraz autentické vzpomínky,“ říká Alessandro Michele. Hlavním ambasadorem kampaně je zpěvák, skladatel a herec Harry Styles.

Nová vůně GUCCI MÉMOIRE D’UNE ODEUR je dostupná od 1. 8. 2019 ve vybraných parfumeriích.

Tag

Mohlo by se vám také líbit...

0 Komentáře “Univerzální vůně vzpomínek”

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *