Rubriky

Vůně oslavující lásku a oddanost

Společnost Tiffany & Co. uvádí dvě nové vůně Tiffany & Love pro něj a Tiffany & Love pro ni, které oslavují lásku a oddanost. Jsou poctou emocionálnímu spojení a způsobům, jakými může být láska definována a vyjádřena. Toto je první nahlédnutí značky do kategorie duálních vůní a první uvedení pánské vůně pod vedením Reeda Krakoffa, kreativního ředitele Tiffany & Co. „Jako značka jsme vždy oslavovali trvalou sílu lásky ve všech jejích podobách,“ říká Krakoff. „Naše nové vůně Tiffany & Love jsou odrazem moderní lásky a autentických spojení, která zobrazují sílu, radost a slib, jenž vzájemně ctíme.“

Vůně Tiffany & Love vyjadřují magnetismus a elektrizující náboj lásky. Každá má svou vlastní jedinečnou strukturu, ale obě sdílejí společnou složku, modrou sekvoji. Tiffany & Love For Him je citrusová aromatická vůně, v níž základ tvoří dřevité tóny vytvořené parfuméry Sophie Labbé a Nicolas Beaulieu z IFF. Tiffany & Love For Her je moderní dřevitá vůně, vytvořená parfuméry Honorine Blanc a Marie Salamagne z Firmenich.

Flakony Tiffany & Love, které vycházejí z odkazu mimořádného řemesla a designu, jsou válcovitého tvaru a ctí kultovní odstín Tiffany Blue®. Navzájem se doplňují a inspirují, každá je zabarvena do jiného odstínu připomínajícího ikonický odstín modré The Tiffany Blue® a je zdobena lesklým ampersandem, který odráží kultovní logo Tiffany & Co. a působí jako symbol spojení. Modrý uzávěr Tiffany Blue® pro ni a kontrastní černá pro něj jsou zdobeny grafickým vzorem T.

Legendární fotograf, režisér a umělec Cass Bird, inspirovaný Krakoffovou kreativní vizí a energickým duchem New Yorku, zvěčnil globální reklamní kampaň na černobílých fotografiích focených v ulicích tohoto jedinečného města. Snímky kampaně zachycují skrze Birdovu čočku intimní okamžiky mezi skutečnými páry, jejichž ruce jsou propleteny v gestu lásky. Pro demonstraci této myšlenky závazku, přijetí a pospolitosti je ikonický symbol amperandu Tiffany & Co. Vyjadřuje osobní spojení, které vytváří pouto mezi dvěma lidmi. Jako doplněk k video-kampani oslovila Tiffany & Co. Tvůrce Grammy hitů, hudebního producenta Marka Ronsona a zpěváka-skladatele Kinga Princess, se zadáním remaku písně „Happy Together“ od The Turtles.

„V rámci uvedení vůní Tiffany & Love jsme se snažili vytvořit vůně pro romantiky, kteří definují lásku svým vlastním způsobem,“ říká Simona Cattaneo, marketingová ředitelka Coty Luxury. „Vůně ztělesňují a přijímají všechny formy lásky a inspirují všechny, aby se připojily ke kampani #LoveYourWay sdílením autentických příběhů osobní lásky a výjimečného spojení.“

Tiffany & Love byla celosvětově spuštěna od 1. října 2019 v sítích Sephora ČR a Marionnaud SK. Od 1. listopadu pak bude ve všech parfumeriích.

Tag

Mohlo by se vám také líbit...

0 Komentáře “Vůně oslavující lásku a oddanost”

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *